do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz data wystąpienia wady.
  2. Odeślij produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu na adres:

P.P.H.U WIREX
ul. Zwierzyniecka 17
31-103 Kraków

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami pod numerem: 698 649 979 , wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami telefonicznie i wyślij produkt na nasz adres.

Pamiętaj! Możesz zwrócić tylko pełnowartościowy, nieużywany produkt! 

Do paczki ze zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY
Miejscowość i data:

Nazwa lub opis reklamowanego towaru:

 

Numer paragonu / faktury:
Dane reklamującego - Imię Nazwisko:
Adres:
Nazwa Użytkownika (login):
Telefon kontaktowy:
Adres e-mail:

Zgłoszenie reklamacyjne - Opis usterki:

 

Podpis reklamującego:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl